31 august 2010

Ultima zi de vara...

...sper ca nu si in privinta vremii pentru ca m-am obisnuit cu caldura si dupa doua zile in care nu erai sigur daca va ploua sau nu, am nevoie de muuult soare.

Asa cum de obicei tragem concluzii la incheierea unui an, eu voi concretiza tot ce a fost, frumos sau...foarte frumos, vara asta.
Pentru mine au fost noi inceputuri, am invatat un sport nou - tenis de camp, si mi-am facut noi prieteni (sau m-am apropiat de cei pe care nu ii consideram decat cunostinte).
Multi dintre voi stiu si despre our story, altii nu, dar, cum am mai zis, e mai bine asa.

31 august - e o zi la care chiar nu imi doream sa ajungem, stim cu totii ce inseamna: se termina vara, vine toamna, toamna ce aduce cu ea si...scoala.
Mai avem 13 (fara ghinion) zile in care ne putem relaxa, iar eu vreau sa profit de ele la maxim.

In concluzie (da, ca la scoala)...this summer rullz!

Un comentariu: