14 septembrie 2010

Toamna...

E prima data cand mi se intampla ca la venirea toamnei sa ma apuce nostalgia si sa imi doresc ca vara sa fie inca aici.
Nu ma intelegeti gresit, in fiecare an, odata cu inceperea scolii, mi-am dorit sa fie din nou vara, dar anul asta s-au adunat mai multe lucruri pe care acum le resimt.
Si stiu si de ce (cine) am nevoie, dar...momentan nu e posibil.
Acum imi ramane doar sa stau cuminte si sa astept week-end-ul, implicit si urmatoarea vacanta.

Apropo de vacante, de ce suntem noi atat de mari incat sa nu mai primim vacanta din octombrie? :-<
Da, si asta e alt lucru ce mi se intampla acum. Imi doresc multe lucruri ce nu pot fi indeplinite in acelasi timp.
Vreau sa fiu din nou mica, doar pentru vacanta, dar vreau sa raman asa cum sunt acum, pentru frumoasele lucruri ce mi s-au intamplat si mi se vor intampla.

Si imi mai doresc ceva.
Sa vina mai repede cantonamentul ala sa putem fi din nou ca inainte 8->.

Un comentariu:

  1. Eu imi doresc sa se faca din nou vara...cu acele seri prelungite de ras si voie buna8->.

    RăspundețiȘtergere