23 noiembrie 2010

De cand nu m-ati citit...

...da, s-au intamplat multicele, a trecut totusi o luna si ceva. Nu intentionam sa neglijez asa blogul, dar au fost lucruri mai importante (totusi, a inceput scoala 8-|).
Stiti ca ziceam eu ca imi va fi greu sa ma reacomodez cu colegii, cu scoala, cu tot. Eh, se pare ca ma pricep sa ma pripesc in ceea ce gandesc. Pentru ca acum totul e cat de poate de normal, de obisnuit.
Bineinteles ca imi fac timp si pentru el, pentru noi.
Cum evident trebuiau sa existe si momente de respiro, week-end-ul asta, inceput prematur de vineri, am mers in acea mult asteptata excursie. A fost mi-nu-nat.
Vreau sa zic...: timp petrecut in doi, distractie, bineinteles nopti nedormite.
De aia acum imi cam pica ochii in gura si am cearcane de doua zile.
Dar da, trec eu peste!

Ma cam asteapta niste compuneri la religie + lectiile pierdute vineri de luat, so...ne auzim next time.
(next time fiind...imediat, cu o leapsa :) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu