23 noiembrie 2010

The first time when...

...i saw you, i falled in love.

Da, dar nu despre asta e vorba.

Prima nota de 4: not yet. (fiind vorba intre noi, sper sa nu existe deloc acel yet)
Prima prietena: cred ca la gradinita, pe O.
Prima bluza neagra: nu am acordat asa mare importanta acestei prime dati.
Primii colegi: cei de la gradi.
Prima pereche de cercei: pe care i-am primit la nastere, dar nu ii mai port de multa vreme.
Prima dragoste: ...continua sa traiasca in sufletele noastre.
Primul sarut: 13 septembrie 2010 8->...
Primul telefon mobil: printr-a treia, fusese al tatalui meu.
Prima betie: nope, n-a fost.
Primul cadou de la un iubit: pietricica mea norocoasa.

Cam asta cu primele mele dati. Aa, si, o rugaminte: daca mai stiti vreo leapsa de genul, n-o pastrati doar pentru voi. Imi plac si mai vreau! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu