22 decembrie 2010

Sarbatorile vin...

Vin sarbatorile si eu am ramas aceeasi persoana lenesa, grabita, aiurita, ametita, zapacita, dar, iubitoare, grijulie, atenta, vesela...pe care o stiti si de care probabil v-ati plictisit. Asta e, nu pot fi pe placul tuturor (si am simtit asta din plin).
Totusi...am fost cuminte, asa ca...Mosule, te astept ;;)

Cred ca mi-am facut un obicei din a zice tuturor cunoscutilor "sarbatori fericite!", asta pentru ca ieri am zis de minim 5 ori (maxim 6 :-j). Am zis chiar de doua ori aceleiasi persoane.

Dar gata cu abureala, trecem la chestii mai serioase. (si toti intreaba: cum ar fi???)
Pai cum adica? Cum ar fi lista pentru Mosu', bineinteles. Ea incepe fara "draga mosule", asta pentru ca vreau sa trec direct la subiect.
Vreau asta, asta, asta si asta. Prea multe? Hm, nu cred.

Cam atat despre mine...dar voi? Ce vreti sa va aduca mosul? :)
Pana data viitoare...Craciun fericit!

2 comentarii: